Від CELTIS, ARES та ATLES до ARION та AXION
23 лютого 2003 року ситуація у світовому секторі сільськогосподарського машинобудування змінилася. Після придбання контрольного пакету акцій компанії Renault Agriculture, а потім і повного її поглинання 2008 року, CLAAS перетворилася з компанії, що спеціалізується на виробництві збиральної техніки, на повноцінного постачальника систем, додавши до свого асортименту стандартні та спеціалізовані трактори, які гармонійно доповнюють флагмана XERION, що виробляється в Гарзевінкелі. Підписання угоди між Хельмутом Клаасом та членом правління Renault S.A. Патріком Фором напередодні виставки SIMA в Парижі викликало значний резонанс у засобах масової інформації після оголошення про це. До кінця квітня поетапне злиття було схвалене Антимонопольним комітетом.
З 1 жовтня завод у Ле-Мані почав змінювати колірну палітру з Renault Orange на Seed Green, а з 1 листопада 2003 року всі моделі для нових ринків та ринків, що розвиваються, сходять з конвеєра у фірмових кольорах CLAAS. Після завершення модельного ряду компанія CLAAS представила на виставці Agritechnica 2003 «повну лінійку своєї сучасної продукції», яка, окрім стандартних і спеціалізованих тракторів, включала LEXION 500, самохідну косарку COUGAR і останнє покоління тракторів XERION, що вражало й викликало значний інтерес.
Наприкінці 2003 року компанія CLAAS розпочала розробку великого трактора AXION 800, який вже через три роки з’явився в її асортименті. Це стало першим кроком у послідовній заміні портфелю продуктів з Ле-Мана: з часом CELTIS, ARES і ATLES були перейменовані в ARION і AXION, які відкрили нову еру.