Мы используем файлы cookie (собственные и сторонние, такие как Google Analytics), чтобы упростить вам пользование нашими веб-сайтами и лучше адаптировать наши услуги∘в соответствии с вашими интересами. При дальнейшем использовании наших веб-сайтов устанавливаются только технически необходимые файлы cookie с∘вашего согласия (в том числе маркетинговые файлы cookie). Ваше согласие является добровольным и может быть отозвано в любое время в будущем.

Более подробные сведения содержатся в нашем заявлении о защите данных.

Принять

Системы параллельного вождения
Київ, 27.02.18

CLAAS: За підсумками 2017 року компанія посилила свої позиції на ринках Східної Європи.

2017 рік став не тільки врожайним, а й успішним для виробників сільськогосподарської техніки. За даними компанії CLAAS найбільше зростання продажів техніки серед західних брендів було відмічене на ринку кормозбиральних комбайнів - на 57%, на 38% зросли продажі зернозбиральної техніки, на 37% і 35% - рулонних прес-підбирачів та тракторів відповідно.

При цьому серед західних брендів CLAAS збільшила свою частку в ключових для неї сегментах: по кормозбиральним комбайнам до 76%, а по зернозбиральних - до 47%. Основними драйверами зростання попиту на сучасну сільськогосподарську техніку CLAAS з боку українських сільгоспвиробників стали гарні обсяги врожаю зернових при одночасному зростанні якості збіжжя, що підвищило рентабельність господарств і дозволило прискорити процес оновлення парку техніки.

Стабілізація ринку сільськогосподарських машин стала в 2017 році загальносвітовою тенденцією на фоні позитивної динаміки цін на молоко і стабілізації ринку пшениці. При підвищенні якості вирощеного зерна це дозволило розширити як фізичні, так і вартісні обсяги експорту та принесло аграріям додаткову виручку, яку вони можуть використовувати на закупівлю нових комбайнів, тракторів та інших професійних машин для сільського господарства.

Як зазначає член правління групи компаній CLAAS і керівник напрямку по збуту, регіональний президент по ринку Східної Європи Бернд Людевіг, в останні роки країни Східної Європи, є основним джерелом зростання продажів концерну. «З 2010 року наш оборот тут виріс в три рази, і ми вважаємо це довгостроковим трендом, який збережеться і в майбутньому. Потреби аграрної галузі країн Східної Європи, в тому числі й України, в оновленні парку сільськогосподарської техніки величезні і потенціал ринку далеко ще не вичерпаний. », - зазначив Бернд Людевіг.